JANGAN NAK KOMEN BLOG ZULAIKHA YER , ZULAIKHA TAU BLOG ZULAIKHA TAK CANTIK :)

Friday 14 September 2012


Hari ini Zeka nak cerita tentang kwn Zeka nama dia Nurah Suffiyah . Dia comel orangnya . Orang panggil dia 
MR.BEAN , sbb muka iras2 , haha bab tuh yang paling klaka tuh ! Dalam kelas kiteorang selalu gaduh , kiteorang akan pukul sesama sendiri . BES ! Sunyi bila dia tak ada dalam kelas . Dia ni periang , aku suka kwan dengan dia , dulu aku macam tak kenal sangat dengan dia menyebabkan aku nak jauhkan diri dari dia , tp skrg aku da kenal dengan dia aku rasa nak bersama dengan dia tiap-tiap hari . Bes gilerrr kawan dengan dia ini . Dalam sehari , kiteorang mesti akan buat lawak dan gelak sampai pecah perut , WUAHAHAHA !  : D . AKU SAYANG DIA SAMPAI BILA-BILA !!!!! <3


Ini la orangnya . Comelll annnn ! with NURAH SUFFIYAH 
AKU SAYANGKAN KAU BONGOK !

No comments:

Post a Comment